بارکد خوان ارزان

بارکد خوان ارزان

بارکد خوان ارزان معمولا در تمام فروشگاه ها صنایع تولیدی و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد. الا در حال حاظر به ندرت میشه مشاهده کرد که روی محصول بارکدی وجود نداشته باشد. بارکدها در تمام کسب و کارها و مشاغل که نیاز به ورود اطلاعات از طریق کامپیوتر هستند به عنوان مثال خرده فروشی ها، کارگاه های تولیدی، حمل و نقل، قیمت بندی اتوماتیک فروشگاه ها، گزارشات تولید، خدمات عمومی سازمان ها و غیره وارد شده اند، و بازار خرید دستگاه بارکد خوان هم رونق بیشتری گرفته است.

با توجه به ثبات نداشتن قیمت ها در این روزها، تلاش برای پیدا کردن یک بارکد خوان ارزان و با کیفیت از دغدغه های شما عزیزان می باشد.. در این نوشته با دسته بندی انواع بارکد خوان ها و قابلیت آنها، شما مشتریان عزیز را با انواع برندهای پرتقاضا و با کیفیت و انواع بارکد خوان آشنا خواهیم کرد.

بارکد خوان ارزان
بارکد خوان ارزان

انواع بارکد خوان

قیمت بارکد خوان ها همانند دیگر تجهیزات فروشگاهی یا الکترونیک در صنایع مختلف، وابسته به سال ساخت، تکنولوژی به کار رفته، نوع بارک خوان، کشور سازنده، دوام و پشتیبانی از محصول تولیدی است. برای مثال بارکد خوان دیتالاجیک که ساخت کشور ایتالیا است، از برندهایی است که به صورت دائم در این صنعت فعالیت می کند، و همیشه پشتیبانی در قبال محصول تولیدی به خریداران خود ارائه می دهد، همین امر باعث شده است که بارکد خوان دیتالاجیک از بارکد خوان های پر طرفدار و قیمت مناسب قرار بگیرد.

برای مطالعه بیشتر :   مرکز فروش بارکد خوان در تهران

در حال حاضر در برند دیتا لاجیک نوع بارکد خوان نقش اساسی در تعیین قیمت دارد چرا که اگر بارکد خوان بی سیم باشد یا بارکد خوان لیزری باشد، حتما قیمت  بالاتری در مقایسه با نمونه های بارکد خوان سیمی و بارکد خوان نوری خواهد داشت. و برندهای متنوعی در ساخت انواع بارکد خوان در حال حاضر فعالیت می کنند، که قیمت هر بارکد خوانی نسبت به کارایی بارکد خوان تغییر می کند، بنابراین می توان مطابق به نیاز و با بودجه افراد و بررسی انواع برندها به یک بارکد خوان ارزان مطابق با فعالیت شرکت پیدا کرد.

بارکد خوان ارزان
بارکد خوان ارزان

در همچین مواقعی باید زمینه فعالیت خود را با توجه به نیاز کسب و کار بررسی کرد که شما نیازمند بارکد خوان فروشگاهی ، یا بارکد خوان صنعتی هستید. بارکد خوان های فروشگاهی عموما ارزان تر از بارکد خوان های صنعتی هستند . بارکد خوان یک دستگاهی است برای شناسایی و خواندن بارکد روی محصولات  و تکنولوژی ساخت آن هم مانند دیگر سیستم های دیجیتالی مراحل رشد و توسعه خود را طی کرده است.

بارکد خوان لیزری، بارکد اسکنر قلمی، بارکد خوان همراه با دوربین، بارکد اسکنر CCD، بارکد خوان رومیزی یا بارکد خوان چند پرتو که عموما در مراکز خرید استفاده می شوند و به فرایند استخراج اطلاعات از بارکدها سرعت بیشتری می بخشد و بارکد خوان های دوربین تلفن های هوشمند به ترتیب نشان دهنده مسیر پیشرفت و تکامل در فناوری انواع بارکد خوان می باشد. و هر چه امکانات و تکنولوژی به کار رفته در بارکد خوان بیشتر باشد قیمت آن هم نیز بالاتر می رود. پس اگر ما نیازمند یک بارکد خوان ارزان و مقرون به صرفه هستیم، باید تمام فاکتورهای اشاره شده در نظر گرفته شود.

برای مطالعه بیشتر :   ویدیو های آموزش نرم افزار سام ورز
بارکد خوان ارزان
بارکد خوان ارزان

قیمت بارکد خوان

فروشگاه اینترنتی بارکد آی آر یکی از نمایندگی های پر سابقه در فروش تجهیزات فروشگاهی  و صنعتی می باشد، که با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید لیست کاملی از انواع دستگاه های بارکد خوان ارزان قیمت تا گران قیمت و تجهیزات فروشگاهی را مشاهده، و توضیحات هر کدام از را هم به طور مفصل مطالعه کنید.

در فروشگاه اینترنتی بارکد آی آر علاوه بر مقایسه همه محصولات، امکان مشاوره تلفنی و حضوری با کارشناسان فروش هم وجود دارد، که خریداران را در انتخاب یک بارکد خوان ارزان متناسب با زمینه کاریشان راهنمایی می کنند.

شماره تماس : 43489187-021

بارکد خوان ارزان

5/5 - (1 امتیاز)