دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

دستگاه ذخیره شماره موبایل

یکی از مهمترین راهکارها برای جذب و ارتباط موثر با مشتریان، ارسال پیامک به آن هاست. برای ارسال پیامک هر کسب و کار نیاز به جمع‌آوری شماره تماس مخاطبان خود دارد. اما از چه طریق می‌توان به آسانی و با اجازه مشتریان شماره موبایل آن‌ها را ذخیره کرد؟

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، یکی از راهکارهای هوشمندانه برای دریافت شماره و ارتباط با مشتریان است.

محصولات، در شرکت ما بسیار منصفانه قیمت گذاری می‌شوند، تفاوت خدمات ما خیلی زیادتر از چیزی که تصّور می‌کنید! محصولات ما شاید با همین نام در سایت‌های دیگری هم یافت شود ولی شک نکنید هرمحصولی، محصول با کیفیت و اورجینال همراه با خدمت و پشتیبانی بارکد آی آر نمی‌شود!

عبور از بلک لیست مخابراتی

ارسال پیامک هدفمند تبلیغاتی

ایجاد باشگاه مشتریان

محصولات ذخیره شماره موبایل

دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت (مشکی)

دستگاه ذخیره شماره موبایل

پایه دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت

دستگاه ذخیره شماره موبایل

دستگاه ذخیره شماره موبایل دایورت

دستگاه ذخیره شماره موبایل دایورت

دستگاه ذخیره شماره موبایل

دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت مانند دستگاه ثبت شماره موبایل Zarin امکان ذخیره شماره موبایل مشتریان همراه با تاریخ تولد و ارسال پیامک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دستگاه ارسال پیامک دایورت دارای حافظه جانبی است و تا 100 شماره را در حافظه خود بدون اینترنت ذخیره می کند. دقت داشته باشید که هنگام اتصال به اینترنت شماره‌ها در فضای کلود ذخیره شده و تعداد شماره‌های ذخیره شده نامحدود است.

یکی از مزیت های دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت امکان تامین برق دستگاه از طریق پاوربانک است که شما می توانید از این دستگاه به صورت سیار استفاده نمایید.

  • امکان استفاده سیار و اتصال به پاوربانک
  • ثبت تاریخ تولد (امکان نمایش یا خروجی اکسل تاریخ تولد وجود ندارد.)
  • ذخیره “نامحدود” شماره هنگام اتصال به اینترنت
  • ذخیره شماره در حافظه تا 100 شماره بدون اینترنت
  • دارای کابل رابط
  • یک سال ضمانت

پایه دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت

دستگاه ذخیره شماره موبایل

با خرید این پایه می‌توانید دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت را روی پایه فلکسی قرار دهید تا دستگاه ثبت شماره موبایل شکیل‌تر باشد و زیباتر به نظر برسد.

البته از آنجا که دستگاه پیامکی دایورت دارای یک کوتاه پایه است، ممکن است خرید پایه فلکسی دستگاه دایورت کاربرد زیادی برای شما نداشته باشد.

دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت (مشکی)

دستگاه-ثبت-شماره-موبایل-مشتری

دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت (مشکی)
دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت مشکی دقیقا عملکردی مشابه با دستگاه ارسال پیامک دایورت سفید دارد و امکان ذخیره شماره موبایل مشتریان همراه با ارسال پیامک را در اختیار شما قرار می دهد.

این دستگاه دارای حافظه جانبی است و تا 100 شماره را در حافظه خود بدون اینترنت ذخیره می کند یکی از مزیت های دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت امکان تامین برق دستگاه از طریق پاوربانک است که شما می توانید از این دستگاه به صورت سیار استفاده نمایید.

  • امکان استفاده سیار و اتصال به پاوربانک
  • ذخیره شماره در حافظه تا 100 شماره بدون اینترنت
  • دارای کابل رابط
  • ثبت تاریخ تولد
  • یک سال ضمانت

هدف از دستگاه ثبت شماره موبایل

ارسال پیامک گروهی

با خرید دستگاه یک اپلیکیشن در اختیار شما قرار داده‌ می‌شود که می‌تواند موجودی وتعداد مشتریان را مشاهده کنید و پیامک گروهی بفرستید.

ارسال پیامک تبریک تولد

با استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل زرین شما می‌توانید به صورت خودکار روز تولد مشتریان را به آنها تبریک بگویید.

ایجاد باشگاه مشتریان

به مرور زمان بانک شماره موبایل مشتریانتان را جمع می‌کنید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کنید.

ارسال کارت ویزیت فروشگاه

ارسال لینک اینستاگرام، کانال تلگرام، آدرس سایت، آدرس فروشگاه و لوکیشن و… از طریق پیامک

سوالات متداول در مورد دستگاه ثبت شماره موبایل

برای استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل باید کامپیوتر داشته باشم؟

برای استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل به هیچ ابزار جانبی نیاز نیست و فقط می‌ بایست دستگاه به برق و اینترنت متصل باشد.

وای فای ندارم چگونه از دستگاه استفاده کنم؟

این دستگاه قابلت اتصال به hotspot (کانون داغ یا نقطه اتصال) را نیز دارد و شما به راحتی می توانید دستگاه ثبت شماره موبایل را به اینترنت موبایل متصل کرده و نسبت به ارسال پیامک از طریق دستگاه ثب شماره اقدام نمایید.

چه تعداد شماره در حافظه دستگاه ذخیره می شود؟

محدودیتی از نظر تعداد شماره موبایل ذخیره شده در حافظه دستگاه وجود ندارد زیرا شماره ها در بستر ابر و کلود در حافظه سرورهای سامانه پیامکی ذخیره می شود و شما هر تعداد که بخواهید می توانید پیامک ارسال کنید و شماره را ذخیره کنید.

دستگاه ارسال پیامک باید حتما به برق متصل باشد؟

اما در دستگاه ثبت شماره موبایل دایورت این قابلیت وجود دارد که تا 100 شماره در حاظفه دستگاه ذخیره شده و هر زمان که اتصال به اینترنت براقرار شد پیامک های دستگاه ثبت شماره موبایل ارسال خواهد شد.

با خرید دستگاه ثبت شماره موبایل از شرکت بارکد آی آر پنل پیامک اقتصادی به ارزش 149,000 تومان همراه با 10,000 تومان شارژ هدیه به صورت رایگان برای شما فعال می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 43489187 تماس بگیرید

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری برای جمع‌ آوری مشخصات مشتریان در رستوران ها، فروشگاه ها و در خیلی از مکان‌ های خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری به صورت خودکار، اطلاعات مشتریان را ثبت و در پنل پیامک ذخیره میکند تا در آینده از این اطلاعات برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده شود. و همه ماها اطلاع داریم که یکی از رایج ترین و مهم‌ترین فعالیت‌ ها برای مدیران کسب و کار حفظ مشتری قدیم و پیدا کردن مشتری جدید است.

پس بهترین راه داشتن شماره مشتریان است که دستگاه ذخیره شماره موبایل می تواند این کار را برای همه کسب و کارها انجالم دهد. و حفظ مشتری قدیمی به این دلیل از اهمیت بیشتری برخوردار است که طبق تحقیقات انجام شده هزینه پیدا کردن و تبلیغات برای یک مشتری جدید ۵ برابر بیشتر از هزینه نگهداری و حفظ مشتری قدیمی است.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری  محصول جدیدی از شرکت بارکد آی آر می باشد که به شما کمک خواهد کرد که تا بدون صرف هزینه‌ های تبلیغات، شماره مشتریان خود را در بانک اطلاعاتی و دفترچه تلفن جامع خود ثبت نمایید و شاهد نتایج آن باشید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری به شما کمک خواهد کرد تا به صورت خیلی موثرتری با مشتریان خود در ارتباط باشید و به طور کلی در بهبود ارتباط با مشتریان کمک شایانی خواهد کرد. برخی از امکانات و زایای استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری عبارتند از:

1. بهبود ارتباط با مشتریان: با در دسترس داشتن اطلاعات مشتریان، شما قادر خواهید بود که چه محصولات و خدماتی را به مشتریان خود پیشنهاد دهید و به ترجیحات و نیازهای مشتری خود بهتر پاسخگو باشید. همچنین این دستگاه ذخیره شماره موبایل این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد که تا روابط خود را با مشتریان پایدارتر کنید و در صورت نیاز با مشتریان خود در تماس باشید.

2. جمع‌ آوری اطلاعات: با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل قادر خواهید بود که اطلاعات مشتریان خود را جمع‌ آوری کرده و درباره نیازهای آن‌ ها و علاقه‌مندی‌ مشتریان خود بیشتر اطلاع داشته باشید.

۳. افزایش فروش: با در دست داشتنداشتن اطلاعات بیشتر مشتریان خود، قادر خواهید بود که بهترین راه‌ کارهای فروش را برای آن‌ها پیشنهاد و ارائه دهید و این امکان را دارید تا به طور موثرتری به فروش بیشتر دست یابید.

بنابراین، دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری قادر خواهید بود که کسب و کار شما در بهبود روابط با مشتریان، افزایش فروش، بهبود فرآیند‌ها و افزایش اعتماد مشتریان کمک کند.

دستگاه ذخیره شماره موبایل