خرید صندوق فروشگاهی

خرید صندوق فروشگاهی

خرید صندوق فروشگاهی امروزه امری بسیار مهم بوده با توجه به اینکه حرکت سوپرمارکت‌ های قدیمی به سمت جایگزین شدن به فروشگاه‌ های کوچک محلی با سیستم فروش جدید، عجیب نیست که تمام آن‌ها به صندوق‌های فروشگاهی مجهز شوند. قرار گرفتن بهترین صندوق فروشگاهی در هر بوتیک، فروشگاه و غیره می‌تواند امر خرید و فروش را به شکل ساده تر و لذت بخش‌ تر برای مشتریان فراهم کند و سرعت و دقت بالاتری به آن بدهد. صندوق‌ های فروشگاهی در فروشگاه‌ های مختلف و مغازه‌ های بزرگ و مانند آنها قرار گرفته و فرآیند فروش را مدرن تر کرده است.

خرید صندوق فروشگاهی
خرید صندوق فروشگاهی

مزایا و کاربردهای صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی ، متشکل از نرم‌افزار و سخت‌افزاری است که برای ثبت مبادلات مالی یک فروشگاه خرده‌ فروشی یا هر کسب و کاری استفاده می‌شود و بهترین و کاملترین  ابزار برای صاحب یک فروشگاه یا کسب و کار است تا به صورت کامل و حرفه ای بتواند فروشگاه یا کسب و کار خود را مدیریت و کترل کند.

درحالی‌که سیستم فروشگاهی می‌تواند به سادگی یک نرم‌ افزار فروشگاهی و بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز  باشد که روی هر کامپیوتر شخصی نصب شود یا یک سیستم که امکانات پوز تلفن‌همراه را در برداشته باشد.و با خرید صندوق فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی سام ورز یک سیستم کاملا یکپارچه برای فروشگاه یا کسب و کار خود دارید.

خرید صندوق فروشگاهی
خرید صندوق فروشگاهی

امکانات و قابلیت های خرید صندوق های فروشگاهی

اداره یک فروشگاه خرده‌ فروشی یا هر کسب و کاری طیف وسیعی از مهارت‌های بازاریابی ، اداری و مدیریتی را نیاز دارد. از اطمینان از موجودی کافی محصولات تا تهیه گزارش‌های فروش روزانه، ماهانه و سالیانه این مهارت‌ها برای اطمینان از عملکرد دقیق فروشگاه شما امری ضروری بوده است.

داشتن یک سیستم فروش کارآمد، صندوق فروشگاهی (POS) تا حد زیادی باعث خواهد شد تا  تمام این کارها را بدون هیچ مشکل و دردسری انجام دهید. اما با خرید صندوق فروشگاهی کارآمد چه امکانات و قابلیت های را در اختیار شما قرار خواهد گرفت؟ در ادامه مطلب چند مورد از قابلیت های صندوق‌ های فروشگاهی را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

برای مطالعه بیشتر :   دستگاه لیبل زن

قابلیت پذیرش انواع روش‌های پرداختی: پرداخت‌های یکپارچه باعث صرفه‌جویی در وقت، اطمینان از دقت بهتر و به حداقل رساندن خطاها می‌شود
مدیریت موجودی محصولات : این ویژگی باعث می‌شود هرگز موجودی شما به اتمام نرسد و پیش از به اتمام رسیدن هشدار کمبود موجودی دریافت کنید.
آنالیز فروش: با این ویژگی می‌توانید میزان درآمد، فروش و سود را مشاهده کنید. همچنین روند فروش را پیگیری کنید و به سرعت نسبت به تغییرات فروش فکری کنید و اقلام و دسته‌های پرفروش را تعیین و تهیه کنید.
مدیریت کارکنان فروشگاه: با بهره‌گیری از این ویژگی می‌توانید میزان فروش و عملکرد هریک از کارکنان فروشگاه یا کسب و کار خود را را زیر نظر بگیرید. همچنین برای هریک از آنها میزان دسترسی تعیین کنید.
برنامه‌های وفاداری: با استفاده از این ویژگی می‌توانید برای ارائه خدمات شخصی، سابقه خرید مشتری را مشاهده کنید. همچنین برای پاداش دادن به خریدهای مکرر مشتریان خود از این برنامه استفاده کنید.

خرید صندوق فروشگاهی
خرید صندوق فروشگاهی

برند های موجود صندوق های فروشگاهی

تا الا که با امکانات این صندوق‌ های فروشگاهی آشنا شدیم، آشنایی با بهترین برندهای صندوق های فروشگاهی موجود در بازار از این دستگاه‌ها نیز بسیار مهم است. ویژگی‌هایی چون میزان حافظه داخلی، وزن محصول، قیمت صندوق فروشگاهی ، همراه داشتن سخت‌افزارهایی نظیر کشوی پول، اسکنر بارکد و… در تصمیم به خرید این محصولات تاثیرگذارند. در ادامه بهترین صندوق‌های فروش در  را به شما معرفی خواهیم کرد:

صندوق فروشگاهی پوز بانک (POSBANK)

صندوق فروشگاهی پوزبانک یکی از معروف‌ ترین و شناخته ترین صندوق‌ های فروشگاهی لمسی موجود در بازار و ساخت کشور کره‌جنوبی است و مدل‌های متنوعی نیز دارد. خرید صندوق فروشگاهی پوز بانک طرفداران زیادی دارد. ظاهر مدرن، بدنه جمع‌ و جور، صفحه نمایشگر مقاوم، عمر طولانی محصول، حداقل مصرف انرژی، زاویه دید قابل تنظیم این محصول را به راه‌ حل همه‌ کاره برای فروش تبدیل کرده است که هم می‌ توانید آن را روی کانتر فروش خود قرار دهید یا به دیوار وصل کنید. همچنین پایه متحرک آن، باعث انعطاف‌ پذیری نصب آن می‌ شود.

برای مطالعه بیشتر :   صندوق فروشگاهی ارزان قیمت

این صندوق فروشگاهی مدل‌ های مختلفی برحسب میزان حافظه داخلی یا پشتیبانی از دستگاه‌ های جانبی و بسترهای ارتباطی دارد. صندوق فروشگاهی پوز بانک چندین رابط شامل درگاه‌ های VGA ، HDMI و USB است تا سخت‌ افزارهای فروش بیشتری به آن وصل شود.

یکی از محصولات شرکت پوزبانک، صندوق فروشگاهی Apexa G می باشد. در ادامه ویژگی‌ های این صندوق فروشگاهی را برای شما معرفی خواهیم کرد:

  • ظاهر زیبا و کم‌حجم با بدنه پلاستیکی
  • نمایشگر ۱۵ اینچی بدون فریم
  • صفحه LED با رزولوشن ۱۰۲۴ × ۷۶۸
  • تاچ خازنی (حرارتی) با سرعت بالا
  • قابلیت اتصال به نمایشگر مشتری و کارتخوان
  • دارای قابلیت کارت خوان (MSR)
  • پردازنده چهار هسته ای J1900
  • هارد SSD درون قاب

برای خرید صندوق فروشگاهی پوزبانک و دیدن تمامی مدل ها اینجا کلیک کنید.

خرید صندوق فروشگاهی
خرید صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی بایامکس (BAYAMAX)

صندوق فروشگاهی بایامکس یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ ترین صندوق‌ های فروشگاهی در حال حاضر می باشد. این صندوق فروشگاهی با کارایی و عملکرد فوقالعاده خود، و در عین حال با عمر مفید و طولانی، تعمیر و نگهداری آسان نیاز کسب‌ و کارها در این زمینه را برطرف می‌کند. صندوق‌ های فروش بایامکس در حال حاضر در سه مدل BAYAMAX K2، BAYAMAX K3 و BAYAMAX K4 در بازار موجود است.با خرید صندوق فروشگاهی ارزان قیمت بایامکس می توانید فروشگاه خود را به راحتی مدیریت و کنترل کنید.

برخی از ویژگی‌های این صندوق فروشگاهی عبارت‌اند از:

  • طراحی زیبا
  • سازگار با تمامی نرم‌افزارهای مالی، رستورانی فروشگاهی
  • صفحه نمایش لمسی حرارتی با سرعت بالا
  • پشتیبانی از ویندوز های 7، 8 و 10
  • بهره‌گیری از پردازشگرهای قدرتمند
  • هارد SSD با قابلیت ارتقاء
  • قابلیت اتصال به انواع چاپگر، کارت خوان‌ های بانکی و بارکدخوان…
  • قابلیت قرار گرفتن روی کانتر فروش و نصب دیواری
  • ساخت ایران

برای دیدن تمامی مدل های صندوق فروشگاهی بایامکس اینجا کلیک کنید.

خرید صندوق فروشگاهی
خرید صندوق فروشگاهی
5/5 - (1 امتیاز)