نرم افزار فروشگاهی ارزان

نرم افزار فروشگاهی ارزان

نرم افزار فروشگاهی ارزان با قابلیت ها و امکانات متناسب با کسب و کار شما است که به شما کمک خواهد کرد تا مدیریت زمان و هزینه داشته باشید و با انجام خودکار فرآیندها در کوتاهترین زمان ممکن به حجم وسیعی از اطلاعات مالی دسترسی داشته باشید.
نرم افزار فروشگاهی ارزان بر اساس نیاز کاربران و نوع کسب و کار شما طراحی شده است . تعداد امکانات تعریف شده در نرم افزارهای حسابداری نقش بسزایی در تعیین قیمت آن نرم افزار را دارد .بهترین نرم افزار حسابداری فروشکاهی نرم افزاری است که در حین سادگی و ایمن بودن قادر باشد نیازهای مربوط به امور حسابداری و گزارش دهی آن کسب و کار را فراهم نماید. که هر فروشگاه و مغازه ها نیازهای مختلفی در این زمینه دارد.
در این نوشته قصد داریم شما را با نر م افزار فروشگاهی سام ورز.که یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی است آشنا کنیم.

نرم افزار فروشگاهی ارزان
نرم افزار فروشگاهی ارزان

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی ارزان سام ورز در حالی که  ارزانترین قیمت را با توجه به خدماتی که ارائه میدهد در بین سایر نرم افزارها را داراست واجد قابلیت های بسیار کاربردی است که می تواند جوابگوی نیاز طیف وسیعی از کسب و کارها باشد که در زیر به برخی از امکانات بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز اشاره خواهیم کرد :

ثبت نامحدود خرید ها و فروش ها : با پر کردن برگه مربوطه در نرم افزار به راحتی میتوان خرید ها و فروش ها را وارد سیستم نمود و به طبع از آن گزارش گیری کرد.

از دیگر امکانات نرم افزار فروشگاهی ارزان در امر خرید و فروش می توان از موارد زیر نام برد : امکان تعریف کالا و طرف حسابها به طور نامحدود،صدور فاکتور خرید و فروش و مرجوعی ها، استفاده از دستگاه بارکد خوان، تهیه پرینت فاکتور به صورت فیش پرینت، ثبت سند اتوماتیک برای فاکتور ها، انواع گزارشات انبار ،(کاردکس کالا به صورت تعدادی)، گزارش گیری از فاکتور ها به صورت ستونی و . . .

ثبت نا محدود دریافت ها ، پرداخت ها، هزینه ها و درآمد ها : با پر کردن صفحه مربوطه در نرم افزار به راحتی می توان دریافت ها و پرداخت ها و هزینه ها و درآمد ها را وارد سیستم نمود و به راحتی از آن گزارش گیری کرد. که برخی از قابلیت های نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز در امر ثبت دریافت ها و پرداخت ها و هزینه ها و درآمد ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تعریف حساب های بانکی
  • تعریف چک های دریافتی و پرداختی
  • ثبت هزینه و درآمد
  • ثبت عملیات مالی به صورت نقد، چک، کارت خوان و نسیه
  • گزارش اسناد و دفتر روزنامه، گزارش سود زیان
نرم افزار فروشگاهی ارزان
نرم افزار فروشگاهی ارزان

ارزانترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی

داشتن نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای مدیریت بهتر کسب و کار کاملا امری ضروری است. البته در خرید نرم افزار فروشگاهی ارزان باید دقت  کنید. و تاکنون یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی در این زمینه متعلق به نرم افزار سام ورز بوده است. استفاده از این نرم افزارها مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارتان خواهد داشت . شیوه سنتی اداره فروشگاه  و مغازه ها مشکلات بسیاری دارد، و مهم‌ترین مشکل را می‌توان به طولانی شدن زمان فروش اشاره کرد. با متصل کردن کسب و کار خود به نرم افزار حسابداری  فروشگاهی سام ورز به راحتی می‌توان در زمانی کوتاه لیستی بزرگ از کالا را ثبت کرد و به فروش رساند.

برای مطالعه بیشتر :   بهترین نرم افزار فروشگاهی

همچنین در نرم افزار فروشگاهی ارزان سام ورز  امکان مشاهده موجود کالا، گزارشات مربوط به دوره‌های مالی گذشته و انجام امور بازاریابی اشاره کرد. که در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز بوده که قابلیت‌های فراوانی دارد و به عنوان ارزانترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی شناخته شده است. و شما نیز می توانید نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. که برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار فروشگاهی رایگان با شماره 43489187 تماس بگیرید. و نرم افزار فروشگاهی سام ورز در سه نسخه پایه ، متوسط و پیشرفته قابل ارائه است.

شرکت سام سیروان با تولید نرم افزار فروشگاهی توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند. برنامه‌ سام ورز به عنوان یکی از ارزانترین نرم افزار حسابداری در بازار شناخته شده که به صورت رایگان نیز می توانید در اختیار داشته باشید. که در عین حال بهترین امکانات مورد نیاز یک فروشگاه و مغازه را را فراهم کرده است. و این شرکت با انجام تحقیق توانسته نرم افزار سام ورز خود را بهبود ببخشد، و نرم افزاری طراحی کند که در عین سادگی، همه نیازهای حسابداری فروشگاهی شما  را برطرف کند.

نرم افزار فروشگاهی ارزان
نرم افزار فروشگاهی ارزان

برخی از قابلیت های نرم افزار فروشگاهی ارزان

امکانات نرم افزار بخش عمومی
امکان استفاده از چندین چاپگر همزمان اتصال مستقیم نرم افزار به دستگاه کارتخوان
امکان استفاده نرم افزار در صندوق فروشگاهی چاپ فیش روی پرینتر قبض
نمایش فاکتور روی مانیتور دوم صندوق فروشگاهی ساخت پشتیبان و برگردان بانک اطلاعاتی
امکان اتصال نرم افزار به وب سایت فروشگاهی امکان اتصال به ترازو

 

امکانات نرم افزار بخش حسابداری
گزارش صورت وضعیت بدهکار – بستانکار ایجاد سال مالی جدید
پرداخت فاکتورهای دارای مانده حساب معرفی هزینه ها ، ثبت هزینه ها
گزارش مالی فروش در فروشگاه گزارش از فروش صندوق ها
گزارش به تفکیک هزینه ها گزارش تجميعی مرجوعی فروش

 

امکانات نرم افزار بخش خزانه داری
تعریف برگه ها اعم از نقدی – چک – سفته امکان تعریف بانک ها به صورت نامحدود
تعریف و تسویه حساب ها اخطار وضعیت چک ها (سر رسید چک ها)
گزارش عملکرد طرف حساب ها (مشتریان و منابع خرید) گزارش عملکرد چرخش حساب ها
تعریف گروه بندی طرف حساب ها واگذاری یا خرج چک
نرم افزار فروشگاهی ارزان
نرم افزار فروشگاهی ارزان

 

امکانات نرم افزار بخش مدیریت کالا
امکان ثبت کالا بصورت نامحدود تعیین قیمت فروش عمده برای کالا
تعیین قیمت روی کالا و قیمت فروش کالا بصورت مجزا مشاهده ليست كالاهای موجود
گزارش از فروش كالاها چاپ باركد بر روی لیبل مخصوص با پرینتر بارکد
اعمال تخفيف گروهی كالاها – حراج فصلی گزارش اقلام بدون گردش

 

امکانات نرم افزار بخش مدیریت خرید و فروش
تعریف منابع خرید ثبت فاکتور خرید و فروش
چاپ مجدد فاکتور از فیش پرینتر مشاهده لیست مشتریان
مشاهده لیست فاکتورهای فروش ثبت سفارش مشتری
مشاهده فاکتورهای دارای مانده حساب گزارش وضعيت روزانه خرید و فروش

 

امکانات نرم افزار بخش مدیریت انبار
ليست كالاهای موجود به تفكيك انبار تعريف انبارها
مشاهده ليست اسناد انبار مشاهده ليست كالاها به تفكيك انبار
بروزرسانی اطلاعات در هندهلد آفلاین گزارش كاردكس كلی كالا
گزارش موجودی به تفكيك انبارها ورود اطلاعات به سیستم انبار از فایل اکسل
نرم افزار فروشگاهی ارزان
نرم افزار فروشگاهی ارزان

 

برای مطالعه بیشتر :   خرید نرم افزار فروشگاهی
امکانات نرم افزار بخش ارتباط با مشتری
امکان تعریف کارت های وفاداری و یا کارت هدیه امکان شارژ گروهی کارت ها
ارسال پیامک به مشتریان منتخب گزارش وضعیت کارت مشتریان
گزارش کارت های تعریف شده امکان تعریف طرح های ویژه بر مبنای میزان خرید مشتر
امکان بهره گیری از پنل پیامکی برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان مدیریت تماس ها با کالر آی دی

برای اطلاع از تمامی قابلیت های نرم افزار فروشگاهی ارزان سام ورز شما می توانید اینجا کلیک کنید.

یا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز با شماره 43489187 تماس بگیرید.

مزیت استفاده از نرم افزار فروشگاهی ارزان سام ورز

استفاده از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دارای مزایا و فواید زیادی است. در زیر برخی از این مزایا را برای شما آورده‌ام:

دقت و صحت: نرم‌ افزار فروشگاهی سام ورز امکاناتی را فراهم می‌کنند که به دقت و صحت محاسبات مالی کمک می‌کنند. با استفاده از این نرم‌افزار، خطاهای انسانی در محاسبات کاهش یافته و دقت بالاتری در حسابداری و صدور فاکتورها حاصل می‌شود.

زمان‌ بندی و بهره‌ وری: استفاده از نرم‌ افزار فروشگاهی ارزان سام ورز به شما کمک می‌کند تا فرآیند‌های مالی را سریعتر و بهره‌ورتر انجام دهید. مثلاً صدور فاکتورها، مدیریت موجودی و پیگیری حساب‌ها با استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی سام ورز به سرعت و به صورت خودکار انجام می‌شوند، که زمان و انرژی شما را صرفه‌جویی می‌کند.

مدیریت موجودی بهتر: با استفاده از نرم‌ افزار فروشگاهی سام ورز می‌توانید موجودی محصولات خود را به صورت دقیق و به روز رسانی کنید. این به شما کمک می‌کند تا همواره در دسترس بودن کالاها و جلوگیری از نقصان موجودی‌های ناشی از خطاهای انسانی را داشته باشید.

گزارشات مالی و تجزیه و تحلیل: نرم‌ افزار فروشگاهی ارزان سام ورز قابلیت تهیه گزارشات مالی و تجزیه و تحلیل دقیقی را فراهم می‌کنند. شما می‌توانید اطلاعات مالی فروشگاه خود را در قالب نمودارها و گزارش‌های روزانه ، هفتگی، ماهیانه و سالیانه دریافت کنید.

امکانات مالیاتی: نرم‌ افزار فروشگاهی سام ورز  معمولاً امکاناتی برای مدیریت مسائل مالیاتی و تهیه گزارشات مالیاتی را نیز دارا می‌باشد. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا به راحتی و با دقت مالیات‌های مربوط به فروشگاه خود را محاسبه و اعلام کنید.

امنیت و نگهداری اطلاعات: با استفاده از نرم‌ افزار فروشگاهی ارزان سام ورز، اطلاعات مالی و مالیاتی شما به طور امن نگهداری می‌شود. این نرم‌افزارها معمولاً از تکنولوژی‌های رمزنگاری و مکانیزم‌های حفاظت از اطلاعات استفاده می‌کنند، که امنیت اطلاعات شما را تضمین می‌کند.

انطباق با قوانین و مقررات: با استفاده از نرم‌ افزار فروشگاهی سام ورز، می‌توانید به راحتی با قوانین و مقررات مالی و مالیاتی مربوط به فروشگاه خود تطبیق پیدا کنید. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند اطلاعات لازم را درست و به موقع در دسترس داشته باشید و به تعهدات قانونی خود در مورد گزارشدهی و پرداخت مالیات عمل کنید.

اتصال به سیستم‌های دیگر: نرم‌ افزار فروشگاهی سام ورز قابلیت اتصال به سیستم‌های دیگر مانند صندوق فروشگاهی، درگاه‌های پرداخت و سیستم‌های مدیریت مشتری (CRM) را دارا می باشد. این امکان به شما کمک می‌کند تا فرآیند مدیریت فروشگاه خود را یکپارچه‌ تر کنید.

برای مشاهده آموزش کامل نرم افزار فروشگاهی ارزان سام ورز از قسمت منو به صفحه ویدیوهای آموزشی سام ورز مراجعه کنید.

 

 

4.6/5 - (5 امتیاز)